CRAZY_GIRLS
((STOP)) ازا كنت عضو في المنتدى سجل دخولك وزا كنت زائر اهلن فيك في منتدانا وقبل ماتخرج سجل عشان لاتاخد BOOX
CRAZY_GIRLS
((STOP)) ازا كنت عضو في المنتدى سجل دخولك وزا كنت زائر اهلن فيك في منتدانا وقبل ماتخرج سجل عشان لاتاخد BOOX
CRAZY_GIRLS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكـبــر تــجــمــعــ لــبــنـوتــاتــــ الــمــديــنــهــ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بحبك أوي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة

بحبك أوي Empty
مُساهمةموضوع: بحبك أوي   بحبك أوي I_icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 10:00 am

لي وانا معاك لسا بحلم بيك نفسي اعيش عمري وانا حوليك دنتا واحشتني طب حعمل اي((انا بحبك اوى كدا لي))

لما بشوفك مشوفشي الناس ببقى معاك انتا بسي خلاص يعني انتا عمري وكل مافي ((انا بحبك اوي كدا لي))

سنيا تفوت وانتا عني بعيد قلبي يموت سنيا من التنهيب ترجعلي ترجع روحي معك وينكتبلي عمري جديد

لي مهما بروح واقبل مين انتا في قلبي ومفيش تنيين اهم حاجه في حياتي بقيت ((انا بحبك اوى كدا لي))

حلمتي ياما نكون معا بعض وشفتي حلم في مكان ع الأرض قلتي خلااص تاني ححلم ليك((انا بحبك اوى كدا لي))
MiSS 7ANOKA

MiSS 7ANOKA

بحبك أوي Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك أوي   بحبك أوي I_icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 12:10 pm

يناسوو عليكي يا سحبتي الحلوة وعلى الأغنية الحلوة
MoOoN Girl..}~
الــمــديــرهــ ومــؤســســهــ الــمنـتـدى...}~
MoOoN Girl..}~

بحبك أوي Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك أوي   بحبك أوي I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 11:21 pm

يااااااسلاااام عليكي m!ss.whatever

واللهــ دهــ الاغنيهــ مررااا ناايس

يسلموو ياسوكرا ولاتحرميني من جديدكـ
Wink
https://emo0girls.hooxs.com

بحبك أوي
صفحة 1 من اصل 1